loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 119 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی به نام میسوزم آتیشم

ترانه: مهدی موسوی ، آهنگساز و تنظیم کننده : پدرام کشتکار ، میکس و مسترینگ : آرش حسینی 


MP3 – 128

Fereydoun - Misoozam Atisham


متن آهنگ میسوزم آتیشم

میسوزم آتیشم تا اینکه بیای پیشم میسوزم خاموشم با گریه هم آغوشم
میسوزم آتیشم تا اینکه بیای پیشم
میسوزم خاموشم با گریه هم آغوشم
با گریه هم آغوشم
میسوزم و آتیشم تا اینکه بیای پیشم مجنون که شدم از این
دیوونه ترم میشم
میسوزم و خاموشم با گریه هم آغوشم عشق ِ تو نشد هرگز
یک لحظه فراموشم
.
.
.
من از این همه تنهایی من از این همه زیبایی
من از این همه بی تابی
من از این شب ِ مهتابی
می ترسم
من از این همه تنهایی من از این همه رسوایی
من از این همه زیبایی
می ترسم
من از این همه بی تابی.من از این همه بی خوابی
من از این شب ِ مهتابی
می ترسم
.
.
.
میسوزم آتیشم تا اینکه بیای پیشم میسوزم خاموشم
با گریه هم آغوشم
میسوزم
.
.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,001
  • بازدید کلی : 84,364
  • کدهای اختصاصی