loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 115 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن یاحقی به نام بن بست

ترانه و آهنگ : محسن یا حقی,تنظیم و میکس و مستر : محمد فلاح


MP3 – 128

Mohsen Yahaghi - BonBast

متن آهنگ بن بست

یه روز تو زندگی ِ تو یه خوبی همدرد شدم امروز ِ بی تو با همه
غریبه و سرد شدم
تازه گلای ِ عشق ِ مون مگه برات عزیز نیست؟!
عاقبت ِ باغچه ی ِ ما
فصلی بجز پاییز نیست
اگه تو بارونی و من زیر ِ چترت نیستم
اگه تو این شهر ِ شلوغ
مرهم ِ دردت نیستم
من می پذریم عشق ِ مون چیزی بجز بن بست نیست
آیا هنوز توی ِ دلت
جایی واسه من هست نیست؟!
.
.
.
جایی واسه من هست نیست
اگه چشات از دیدنم یه روزی دل میکنه می پذیرم چون میدونم
تنهایی سهم ِ منه
بی و اگر این روزگار به جونم زخم میزنه سعی میکنم بجنگم با
نبودنت یک تنه
اگه در مسیر ِ ما هیچ چراغ ِ روشنی نیست
می پذیرم.این شکست و
چون همیشه خواستنی ها داشتنی نیست
.
اگه تو بارونی و من زیر ِ چترت نیستم
اگه تو این شهر ِ شلوغ
مرهم ِ دردت نیستم
من می پذریم عشق ِ مون چیزی بجز بن بست نیست
آیا هنوز توی ِ دلت
جایی واسه من هست نیست؟!
اگه تو بارونی و من زیر ِ چترت نیستم
اگه تو این شهر ِ شلوغ
مرهم ِ دردت نیستم
من می پذریم عشق ِ مون چیزی بجز بن بست نیست
آیا هنوز توی ِ دلت
جایی واسه من هست نیست؟!
.
.
جایی واسه من هست نیست؟!



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 1,008
  • بازدید کلی : 84,371
  • کدهای اختصاصی