loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 68 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان تهرانچی به نام منو از دست دادی
ترانه سرا : پویا مجتهدی ، آهنگ : احسان تهرانچی ، گیتار : فیروز ویسانلو
تنظیم و میکس و مسترینگ : شهریار علوی


 دانلود با کیفیت 128 : لینک مستقیم 


متن آهنگ منو از دست دادی

 

تموم ِ راهو اومدی که عاشقم کنی بری هرچی سر ِ دلم اومد
فقط خودت مقصری
گفتی دوستم داریولیاین همه احساست نبود دلت یه جای ِ دیگه رفت
ازم بریدی خیلی زود
دیگه دلم رو واسه تو به خاطرات نمیبرم از کوچه هایی که باهام قدم زدی
نمی گذرم
دارم فراموشمیکنم که این همه عاشقتم یه روز میاد که سردم و
یادم نمیاد اسمت ــَم
.
منو که از دست دادی و دلت کنار ِ اون شاده
هنوز گرمی نمیفهمی
چه اتفاقی افتاده
یه روز که تنها شدی و میخوای بدونی من کجام؟!
شکنجه میشی که من
حتی به خوابت نمیام
.
.
.
تموم ِ راهو بد کردی تموم ِ راهو بخشیدم دلت با دیگرون بود و
نفهمیدی که فهمیدم
شکستی قلبم و هربار سکوت کردم و عبور کردی ولی دیگه نمی تونم
نمیخوام دیگه برگردی
.
.
دیگه دلم رو واسه تو به خاطرت نمی برم
از کوچه هایی که باهام قدم زدی
نمی گذرم
دارم فراموش میکنم که این همه عاشقتم
یه روز میاد
که سردم و یادم.نمیاد اسمت ــَم
.
.
منو که از دست دادی و دلت کنار ِ اون شاده
هنوز گرمی نمیفهمی
چه اتفاقی افتاده
یه روز که تنها شدی و میخوای بدونی من کجام؟!
شکنجه میشی وقتی من
حتی به خوابت نمیام
یه روز که تنها شدی و میخوای.بدونی من کجام؟!
شکنجه میشی وقتی من
حتی به خوابت نمیام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 1,307
  • بازدید کلی : 84,670
  • کدهای اختصاصی