loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 53 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به نام ای کاش

تنظیم: زانیار خسروی / ترانه و آهنگ: امیر علی بهادری

به همراه متن آهنگ


 دانلود با کیفیت 128 : لینک مستقیم 


متن آهنگ ای کاش

 

نگاه نکن به ساعتت نگو که وقت ِ رفتن ِ
چطور دلت دلبش میاد
از عشق ِمن دل بکنه
می خوام تو این دقیقه ها فقط به تو نگاه کنم
به خاطره موندنت
چقدر خدا خدا کنم
ای کاش ثانیه هارو بشه نگه دارم بدون ِ تو از همه چی بیزارم
میدونی خیلی تورو دوست دارم
میمیرم وقتی تو نیستی
ای کاش ثانیه هارو بشه نگه دارم بدون ِ تو از همه چی بیزارم
میدونی خیلی تورو دوست دارم
میمیرم وقتی تو نیستی
.
.
.
نزدیک ِ رفتن ِ تو نزدیک ِ مردن ِ من
تصویر ِ دور شدنت
غصه خوردن ِ من
تو بری پر میشه دنیام از تنهایی
زندگیم.اینجا هست
تا وقتی اینجایی
کیمی تونه جای ِ خالی تو بگیره؟!
از توی ِ قلبم
عشقت نمیره
نمیره
ای کاش ثانیه هارو بشه نگه دارم بدون ِ تو از همه چی بیزارم
میدونی خیلی تورو دوست دارم
میمیرم وقتی تو نیستی
ای کاش ثانیه هارو بشه نگه دارم بدون ِ تو از همه چی بیزارم
میدونی خیلی تورو دوست دارم
میمیرم وقتی تو نیستی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 1,215
  • بازدید کلی : 84,578
  • کدهای اختصاصی