loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 85 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید بسیار زیبا و شاد مهدی یراحی به نام «مهم اینه»

ترانه و آهنگ : امیر علی بهادری - تنظیم و میکس و مستر : زانیار خسروی

  در ادامه می توانید این آهنگ را دانلود کنید


دانلود با کیفیت 128 : لینک مستقیم

متن آهنگ مهم اینه از مهدی یراحی

تورو هر روز دیدن انگار واسه من عادته
همه چی غیر تو واسم بی اهمیّته
نمیتونم از شنیدن صدات بگذرم
از تصویر قشنگ خنده هات بگذرم

تو یه اتفاق خوبی که تو زندگیمی
خودتم خبر داری عشق همیشگیمی
اگه هیچکی منو دوستم نداره مهم نیست
اگه دنیا منو تنها بزاره مهم نیست

مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی هرلحظه به یادمی این روزا
مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم حتی بیشتر از خودم این روزا


همه چی غیر تو واسم بی اهمیّته
باتو رویا واسه من شبیه واقعیته
همه ی وجودمو به دست تو میسپرم
تورو با تموم خوبی و بدیت دوست دارم

تورو دارم انگار که یه دنیا مال منه
دل من عاشق کنار تو بودنه
نمیتونم ببرم تورو از یادم
خیلی خوشحالم ازینکه دل به تو دادم

مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی هرلحظه به یادمی این روزا
مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم حتی بیشتر از خودم این روزا

مهم اینه تو کنارمی ...


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 1,064
  • بازدید کلی : 84,427
  • کدهای اختصاصی