loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 63 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عباسی با نام دنیا

ترانه: علی عباسی – تنظیم: مصطفی مومنی


 دانلود با کیفیت 128 : لینک مستقیم 


متن آهنگ دنیا

 

دنیا اگه دنیاست چرا دیگه معنا نداره
دستات تو دستام ِ
ولی دیگه گرما نداره
خیره به چشماتم حسی ندارم تموم ِ کارم
کاری بکن
من گیچ و مبهوتم غرق ِ سکوتم انگاری روحم
کاری بکن
.
تو اگه درد ِ دلم میدادی که دلم به دلت میشینه تو اگه عشق ِ تو به عشقم عاشقونه میدادی
نمیدیدی که دل میمیره
بیا و کاری بکن به دل به دلی که دلش به دلت اسیره
نبض ِ من بسته به نبضت
جونم به جونت
نزار این دل بمیره
.
.
.
گفتی بمیر مردم ولی انگاری که باور نکردی؟!.
من قفل ِ احساست شدم
کشتی ولی بازم نکردی
من توی ِ شطرنج ِ دلت کیشم ولی ماتم نکردی
چشماتو واکن که من و
مجنون ِ یه دیوونه کردی
.
تو اگه درد ِ دلم میدادی که دلم به دلت میشینه تو اگه عشق ِ تو به عشقم عاشقونه میدادی
نمیدیدی که دل میمیره
بیا و کاری بکن به دل به.دلی که دلش به دلت اسیره
نبض ِ من بسته به نبضت
جونم به جونت
نزار این دل بمیره


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 1,269
  • بازدید کلی : 84,632
  • کدهای اختصاصی