loading...
آسمان موزیک|دانلود آهنگ, آهنگ ایرانی,آهنگ خارجی,آهنگ بی کلام,متن آهنگ
در باره سایت

سایت  AsemanMusic.IR  مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

و دارای مجوز فعالیت میباشد.


(این اقدامات برای رفاه حال بازدیدکنندگان و جلوگیری از فیلترینگ  سایت میباشد)


(با خیال راحت مطالب رو دانلود کنید و نگران فیلترینگ سایت نباشید)

کلیه آهنگ های قرار داده شد در سایت مجاز است


admin بازدید : 57 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین بنام ماه عسل

موزیک: فرزاد فرزین – تنظیم: مهران خلیلی – میکس و مستر: آرش پاکزاد
این آهنگ  تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل می باشد


 دانلود با کیفیت 128 : لینک مستقیم 

 

متن آهنگ ماه عسل

 

نشستم هواتو نفس میکشم یه چند وقتیه حال ِ من بهتره
دارم راه میفتم ببینم تهش
منو این هوا تا کجامی بره
دارم راه میفتم ببینم تورو تویی رو که عمری راهی شدی
مگه میشه رد شد نگاهت نکرد
ببین توی ِ آینه چه ماهی شدی
.
هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته ِ این سفر
من این ماه و ماه ِ عسل میکنم
هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته ِ این سفر
من این ماه و ماه ِ عسل میکنم
.
.
.
همه زندگیم و بگیری ازم بازم پای ِ عشقت وا میستم
یه آدم تو دنیا نشونم بده
بتونه بگه عاشقت نیستم
همه عمر من سجده کردم به تو من از حسرت ِ غیر ِ تو خالی ــَم
هنوزم.زمان ِ پرستیدنت
برام هیچ فرقی نداره کی ــَم
.
هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته ِ این سفر
من این ماه و ماه ِ عسل میکنم
هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته ِ این سفر
من این ماه و ماه ِ عسل میکنم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,021
  • بازدید کلی : 84,384
  • کدهای اختصاصی